Najczęściej zadawane pytania
Tak, minimalna ilość dla zamówień personalizowanych zaproszeń ślubnych – od 10 sztuk.
Tak, w zaproszeniach ślubnych istnieje możliwość zmiany tekstu oraz jego układu.
Wszystkie informacje na temat zmian jakich chcesz aby prowadziliśmy w zaproszeniu, podaj w polu „uwagi do zakupu”.
Zgodnie z art. 38. ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta nie ma możliwości zwrotu/wymiany towaru spersonalizowanego według wymagań klienta.
3-7 dni roboczych.
Prosimy o kontakt mailowy z nami w celu poprawienia danych w zamówieniu. Jeżeli zaproszenia już puszczone w druk/wysłanę – zmiana danych nie jest możliwa.
Nie, pamiętaj, musisz podać w formularzu poprawne dane oraz podać imiona w wersji odmienionej. Lista gości przesłana przez Ciebie oraz inne dane zostaną jedynie skopiowane, nie wprowadzamy w nich żadnych zmian, dlatego też musisz sprawdzić literówki/ortografię!
Przykładowa lista personalizacji:
Sz. P. Monikę i Antona Kowalskich, Patrycję wraz z osobą towarzyszącą
Tak, możesz zamówić część zaproszeń z wykropkowanymi miejscami, oraz część personalizowanych z listą gości:
1. najpierw wpisz wszystkie dane dla zaproszeń z personalizacją, wpisz potrzebne dane, dodaj do koszyka potrzebną ilość.
2. po tym wpisz w „uwagi do zakupu” że chcesz zamówić (ilość 5/10/30) zaproszeń z wykropkowanym miejscem do samodzielnego wypisania gości.
3. przejdź do koszyka i złóż zamówienie 🙂
Tak, zaproszenia próbne są wysyłane z przykładowym tekstem, bez możliwości personalizacji.
Tak, taka możliwość istnieje tylko jeżeli zamówienie NIE zostało jeszcze wydrukowane/zrealizowane/wysłane. Jeżeli jesteśmy już po tych etapach – niestety obejmuje go nakład minimalny – 10 sztuk.