FAQ
Wiadomość z podsumowaniem zamówienia jest wysyłana na Twój adres mailowy automatycznie po ukończeniu etapu poprzedzającego płatność.
Upewnij się, że wiadomość od nas nie trafiła do skrzynki spamowej. Możliwe również, że został popełniony błąd w adresie mailowym. Skontaktuj się z nami – sprawdzimy to.
Prosimy o kontakt mailowy z nami w celu poprawienia danych w zamówieniu i wysłaniu go do ponownej realizacji.
Przesyłkę możesz śledzić wpisując otrzymany numer trackingowy od służby kurierskiej. Skontaktuj się z nami, jeżeli nie otrzymałeś takie info.
Przesyłkę możesz śledzić bezpośrednio na stronie przewoźnika wpisując numer trackingowy w odpowiednim polu: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Niestety, nie. Kurierzy rozwożą przesyłki według wcześniej ustalonego grafiku przez służbą kurierską. Ale większość z nich kontaktuje się telefonicznie, aby dostarczyć paczkę w dogodnym dla Ciebie czasie.
Nie ma problemu, kurier zostawi „awizo”, a także sprobuje następnego dnia roboczego oddać Ci paczkę. Powinieneś także otrzymać od kuriera wiadomość tekstową lub e-mail z wiadomością zgodnie z instrukcjami od służby kurierskiej.
Przed odbiorem przesyłki upewnij się, że na opakowaniu nie ma widocznych uszkodzeń, wgnieceń, rozdarć czy zabrudzeń. Uszkodzenie należy zgłosić bezpośrednio kurierowi, który fakt ten odnotuje w swoim systemie lub sporządzi protokół szkody z Odbiorcą. Niezwłocznie skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewożnika.
Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważyłeś uszkodzenie, zrób zdjęcia obrazujące uszkodzenia, a także zdjęcia opakowania zewnętrzego. Niezwłocznie (nie poźniej niż w terminie 7 dni od daty doręczenia przesyłki) skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego u Przewożnika.